ویندوز فون در سراشیبی سقوط
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 15 شهريور 1396برچسب:, :: 23:37 :: نويسنده : کوروش کبیر

تاخیر در انتشار نسخه جدید ویندوز موبایل و همچنین مشکلاتی که کاربران این سیستم عامل با آن دست به گریبان‌اند باز هم به کاهش سهم سیستم عامل مایکروسافت در بازار منجر شده است.

موسسه کانتار سهم بازار ویندوز فون مایکروسافت را در سه ماهه اول 2016 اعلام کرد. همان طور که بسیاری نیز پیش‌بینی کرده بودند، سهم بازار ویندوز فون نسبت به گذشته باز هم کاهش یافته و اکنون تنها 5.9 درصد سهم بازار در اروپا به این سیستم عامل اختصاص دارد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 10.1 درصد و نسبت به ماه گذشته 6.4 درصد کاهش یافته است.

کاهش سهم ویندوز فون در بریتانیا 6.2 درصد بوده و حتی در ایتالیا نیز، که این سیستم عامل بیشترین بازار را در اختیار داشت، 6.7 درصد سهم آن کاهش یافته است.

در سایر نقاط جهان نیز تغییر عمده‌ای مشاهده نشده و سهم ویندوز فون در آمریکا و چین به ترتیب همان 2.6 درصد و 0.9 درصد باقی مانده است.

اگرچه مایکروسافت تصمیم ندارد در سال جاری گوشی دیگری عرضه کند، این احتمال وجود دارد که حمایت تولیدکننده‌هایی همچون ایسر از ویندوز 10 موبایل باعث افزایش سهم بازار ویندوز موبایل‌های جدید مایکروسافت شود.

 

منبع: جی اس ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: